dom mediowy mastermind media
zamowienia publiczne
cdn.lugc8

Zaufali nam

Współpraca z dziesiątkami podmiotów z bardzo różnych dziedzin daje nam olbrzymie doświadczenie i wiedzę. Sprawdź, kto obdarzył nas zaufaniem (listę klientów znajdziesz pod ikonkami).

Co robimy?

Planujemy i realizujemy skuteczne kampanie oraz działania mediowe o różnorodnym charakterze:
INFORMACYJNO - PROMOCYJNE

INFORMACYJNO -PROMOCYJNE

INFORMACYJNO - EDUKACYJNE

INFORMACYJNO -EDUKACYJNE

MEDIA & PUBLIC RELATIONS

MEDIA & PUBLIC RELATIONS

INFORMACYJNE

INFORMACYJNE

PROMOCYJNO - SPOŁECZNE

PROMOCYJNO -SPOŁECZNE

ZAKUP POWIERZCHNI I CZASU REKLAMOWEGO

ZAKUP POWIERZCHNI I CZASU REKLAMOWEGO

mastermind - działamy skuteczniej.

Działamy

Działamy

mastermind - działamy skuteczniej.

Nasi Klienci są zadowoleni ze współpracy z nami! Potwierdzają to coroczne badania prowadzone wspólnie przez „Media Marketing Polska” i Kantar. W 2023 r. zajęliśmy I miejsce w aż 3 kategoriach (punktacja w skali 1-6):

mastermind - statystyki

Podstawowe wskaźniki w kampaniach mediowych

Sprawdź, jakie są najważniejsze wskaźniki oraz zasady planowania kampanii mediowych. Przygotowaliśmy kompendium wiedzy, które ułatwia poruszanie się w świecie mediów tradycyjnych i elektronicznych.

Nasz zespół

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji. Klikając w nazwiska, poznasz ich lepiej!

Przykładowe referencje

O nas

Mastermind Media to niezależny dom mediowy, oparty w całości na polskim kapitale. Należy do ekosystemu Grupy AdNext, złożonej ze spółek specjalizujących się w różnych obszarach marketingu (content marketing, performance marketing , marketing automation).

Zajmujemy się strategią, analityką, planowaniem i zakupem mediów dla klientów komercyjnych oraz publicznych. Zrealizowaliśmy wiele kampanii społecznych i informacyjno-promocyjnych o zasięgach lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych. Nasz zespół tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w pracy zarówno dla Klientów publicznych, największych marek komercyjnych, jak i dla start-upów czy niszowych brandów.

Dzięki realizacji projektów dla wielu partnerów z różnorodnych branż, możemy pochwalić się ogromną wiedzą oraz szerokimi kompetencjami. Swoją pracę wykonujemy zawsze
z zaangażowaniem i pasją, elastycznie reagując na potrzeby klientów.

  • Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
  • Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
  • Polskie Koleje Państwowe, Poczta Polska
  • NIZP – Państwowy Zakład Higieny
  • OHP w Warszawie
  • Główny Inspektorat Sanitarny
  • Instytut Ochrony Środowiska
  • PFRON
  • Państwowa Inspekcja Pracy
  • Ministerstwo Finansów
  • Ministerstwo Edukacji Narodowej
  • Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
  • Ministerstwo Środowiska
  • Ministerstwo Transportu
  • Fundacja Mamy i Taty
  • Stowarzyszenie „Twoja sprawa”
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
  • Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego
  • Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego
  • Kielecki Park Technologiczny
  • Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
  • Wrocławskie Centrum Badań EIT+
  • Małopolski Instytut Kultury
  • Polin – muzeum Historii Żydów Polskich
  • Krakowskie Biuro Festiwalowe
  • Narodowe Centrum Kultury
  • Muzeum Narodowe w Kielcach
  • Biuro Promocji Kultury w Gdańsku
  • Teatr Roma
  • Miasto Poznań
  • Miasto stołeczne Warszawa
  • Miasto Szczecin
  • Gmina Radków
  • Miasto Łódź
  • Miasto Puławy
  • warmińsko-mazurskie
  • podkarpackie
  • pomorskie
  • zachodnio-pomorskie
  • kujawsko-pomorskie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • podlaskie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Instytut Badań Edukacyjnych
  • Politechnika Wrocławska
  • Szkoła Główna Handlowa
  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Małopolska Organizacja Turystyczna
  • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

AGNIESZKA TOMCZYK
MANAGING DIRECTOR

Z branżą reklamy internetowej związana od 2000 r. Jej początki to tworzenie portalu Gazeta.pl oraz praca w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network), gdzie jako pierwsza zajmowała się digital marketingiem. Z czasem zbudowała w nim oraz zarządzała działem marketingu cyfrowego. Po integracji Carat Polska z HYPERmedia (ISOBAR) szefowała połączonym departamentom planowania i zakupu mediów obu agencji.

W Mastermind Media pracuje od 2010 r., rozwijając kompetencje firmy w ubieganiu się o udzielenie zamówień publicznych, prowadzonych w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych, oraz ich należytą realizację, a tym samym zwiększenie udziału w rynku zamówień publicznych. Posiada bardzo duże doświadczenie w zakresie negocjacji (potwierdzając je m.in. kontraktami zawartymi z Ministerstwem Zdrowia i Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska) oraz pozyskiwania środków na kampaniew ramach konkursów w sektorze komercyjnym i publicznym.

Realizowała projekty dla największych marek z bardzo różnorodnych branż: motoryzacyjnej (Renault, Skoda, BMW), bankowej (PKO BP, BZ WBK), turystycznej (Neckermann), farmaceutycznej (Bayer), FMCG (Ferrero, Zott), elektronicznej (Panasonic, Philips), odzieżowej (Adidas, Reebock, H&M, C&A), wydawniczej (Ringier Axel Springer, Agora, Bertelsmann, Edipresse).

DOROTA BOROWIEC
STRATEGIC PLANNING DIRECTOR

Od 17 lat związana z branżą marketingową. Karierę zaczynała w jednym z największych międzynarodowych domów mediowych – Universal McCann. Jej początki to praca w dziale badań i analiz, później planowanie i zakup mediów offline (TV, Radio, Prasa, OOH, Kino). Wraz z rozwojem digital marketingu na polskim rynku zaczęła zajmować się również działaniami w Internecie. Szybko odkryła, że jej największą zawodową pasją jest tworzenie kompleksowej strategii i praca przy przetargach.

Ma bogate doświadczenie w realizacji projektów dla sektora komercyjnego i publicznego. Od ponad dekady pracuje przy zamówieniach publicznych, jest ceniona za precyzję w działaniu, stałe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz poszerzanie wiedzy o kwestie związane z innymi dziedzinami marketingu: kreacją, PR, produkcją reklamową.

Z wykształcenia jest psychologiem społecznym oraz specjalistą od komunikacji biznesowej.

ANNA PEKOWSKA
SENIOR MEDIA PLANNER & BUYER

Od ponad 10 lat związana z branżą marketingową. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii offline i online oraz obsłudze klientów z obu sektorów: komercyjnego i publicznego.

Realizowała różnorodne projekty m.in. dla: Urzędu Miasta stołecznego Warszawy, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Narodowego Centrum Kultury, Muzeum Narodowego w Kielcach, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Urzędów Marszałkowskich woj. warmińsko-mazurskiego i małopolskiego.