W BRANŻY BEAUTY
Dla klienta z branży beauty zrealizowaliśmy długofalowe działania mające na celu obniżenie kosztu kliknięcia i zwiększenie liczby transakcji w sklepie online.
Zaproponowana i wdrożona przez nas strategia obejmowała m.in. kampanie typu Product Listing Ads, content marketing, współpracę z influencerami oraz kampanię afiliacyjną poszerzoną o serwisy wertykalne.
wzrost liczby użytkowników na stronie WWW
wzrost liczby transakcji w sklepie online
wzrost przychodów ze sprzedaży online
W BRANŻY BEAUTY
Dla klienta z branży beauty zrealizowaliśmy długofalowe działania mające na celu obniżenie kosztu kliknięcia i zwiększenie liczby transakcji w sklepie online.
Zaproponowana i wdrożona przez nas strategia obejmowała m.in. kampanie typu Product Listing Ads, content marketing, współpracę z influencerami oraz kampanię afiliacyjną poszerzoną o serwisy wertykalne.
wzrost liczby użytkowników na stronie WWW
wzrost liczby transakcji w sklepie online
wzrost przychodów ze sprzedaży online
W E-COMMERCE
Dla sklepu online sprzedającego artykuły zoologiczne realizowaliśmy trzymiesięczną kampanię, której celem była maksymalizacja liczby transakcji. Kampania wykorzystywała kilkanaście różnych kanałów, wśród nich m.in. AdForm, Facebook, Instagram czy Gmail Sponsored Promotions.
Kampania efektywnościowa była dodatkowo wspierana współpracą z influencerami. Tworzone przez nich treści budowały świadomość marki wśród nowych odbiorców.
CTR najskuteczniejszych formatów reklamowych wykorzystanych w kampanii
współczynnik konwersji e-commerce (liczba konwersji vs. Liczba sesji)
transakcje sprzedaży będące efektem prowadzonej kampanii
W E-COMMERCE
Dla sklepu online sprzedającego artykuły zoologiczne realizowaliśmy trzymiesięczną kampanię, której celem była maksymalizacja liczby transakcji. Kampania wykorzystywała kilkanaście różnych kanałów, wśród nich m.in. AdForm, Facebook, Instagram czy Gmail Sponsored Promotions.
Kampania efektywnościowa była dodatkowo wspierana współpracą z influencerami. Tworzone przez nich treści budowały świadomość marki wśród nowych odbiorców.
CTR najskuteczniejszych formatów reklamowych wykorzystanych w kampanii
współczynnik konwersji e-commerce (liczba konwersji vs. Liczba sesji)
transakcje sprzedaży będące efektem prowadzonej kampanii
W BRANŻY FITNESS
Dla firmy zajmującej się sprzedażą kart do klubów fitness realizowaliśmy roczną kampanię mającą na celu maksymalizację sprzedaży kart na stronie WWW. W kampanii wykorzystaliśmy narzędzia Performance Intelligence i Big Data, w tym m.in. Audience Buying, Cross Device Tracking oraz zaawansowane modele atrybucji.
Strategia mediowa zbudowana wg zasady „always on” obejmowała cotygodniowo optymalizowane odsłony: w każdym z nich następowała podmiana wydawców, kreacji oraz promocji.
formatów reklamowych
wejść na stronę WWW sklepu
z każdej złotówki wydanej na kampanię Klient osiągnął od 6 do 10 zł przychodu
W BRANŻY FITNESS
Dla firmy zajmującej się sprzedażą kart do klubów fitness realizowaliśmy roczną kampanię mającą na celu maksymalizację sprzedaży kart na stronie WWW. W kampanii wykorzystaliśmy narzędzia Performance Intelligence i Big Data, w tym m.in. Audience Buying, Cross Device Tracking oraz zaawansowane modele atrybucji.
Strategia mediowa zbudowana wg zasady „always on” obejmowała cotygodniowo optymalizowane odsłony: w każdym z nich następowała podmiana wydawców, kreacji oraz promocji.
formatów reklamowych
wejść na stronę WWW sklepu
z każdej złotówki wydanej na kampanię Klient osiągnął od 6 do 10 zł przychodu
W SEKTORZE PUBLICZNYM
Muzeum Historii Żydów Polskich stworzyło stronę Wirtualny Sztetl, gromadzącą wiedzę o żydowskich miasteczkach na ziemiach dawnej Rzeczypospolitej. Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę ze ściśle zdefiniowanej grupy docelowej. Byli nią internauci zainteresowani historią Żydów Polskich i Holocaustu, historycy, edukatorzy, nauczyciele oraz osoby odwiedzające strony internetowe o powyższej tematyce, w tym księgarnie internetowe.
Przeprowadziliśmy kompleksową kampanię z wykorzystaniem display w sieci reklamowej Google oraz reklam tekstowych w oknie wyszukiwarki Google. Działania prowadzone były w języku polskim i angielskim w USA, Kanadzie, Europie i Izraelu.
zrealizowanego celu w obszarze pozyskanego ruchu (liczba sesji na stronie)
W SEKTORZE PUBLICZNYM
Muzeum Historii Żydów Polskich stworzyło stronę Wirtualny Sztetl, gromadzącą wiedzę o żydowskich miasteczkach na ziemiach dawnej Rzeczypospolitej. Celem kampanii było pozyskanie ruchu na stronę ze ściśle zdefiniowanej grupy docelowej. Byli nią internauci zainteresowani historią Żydów Polskich i Holocaustu, historycy, edukatorzy, nauczyciele oraz osoby odwiedzające strony internetowe o powyższej tematyce, w tym księgarnie internetowe.
Przeprowadziliśmy kompleksową kampanię z wykorzystaniem display w sieci reklamowej Google oraz reklam tekstowych w oknie wyszukiwarki Google. Działania prowadzone były w języku polskim i angielskim w USA, Kanadzie, Europie i Izraelu.
zrealizowanego celu w obszarze pozyskanego ruchu (liczba sesji na stronie)
W DZIAŁANIACH CSR
Grupa Eurocash realizowała w pierwszej połowie 2018 roku kampanię CSR „Lokalni herosi: 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100 lecie niepodległości”. W ramach projektu właściciele sklepów współpracujących z Eurocash mogli otrzymać dofinansowanie na realizację inicjatywy służącej lokalnej społeczności.
W pierwszym etapie przedsiębiorcy zgłaszali swoje pomysły, w drugim wybrane pomysły były poddawane głosowaniu internautów. Odpowiadaliśmy za zaplanowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii promującej „Lokalnych Herosów” w mediach (radio, internet, outdoor i prasa) w obu etapach kampanii.
pomysłów zgłoszonych przez przedsiębiorców w pierwszym etapie
głosów oddanych przez internautów w drugim etapie
W DZIAŁANIACH CSR
Grupa Eurocash realizowała w pierwszej połowie 2018 roku kampanię CSR „Lokalni herosi: 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100 lecie niepodległości”. W ramach projektu właściciele sklepów współpracujących z Eurocash mogli otrzymać dofinansowanie na realizację inicjatywy służącej lokalnej społeczności.
W pierwszym etapie przedsiębiorcy zgłaszali swoje pomysły, w drugim wybrane pomysły były poddawane głosowaniu internautów. Odpowiadaliśmy za zaplanowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii promującej „Lokalnych Herosów” w mediach (radio, internet, outdoor i prasa) w obu etapach kampanii.
pomysłów zgłoszonych przez przedsiębiorców w pierwszym etapie
głosów oddanych przez internautów w drugim etapie