Jesteśmy niezależnym domem mediowym, tworzącym i realizującym kompleksowe strategie w zakresie mediów online i offline. Budujemy i implementujemy zaawansowane modele reklamowe zwiększające konwersję na wszystkich etapach ścieżki zakupu.
Jako część Grupy AdNext działamy w ekosystemie spółek marketingowych i technologicznych, mając bezpośredni dostęp do unikalnych kompetencji i wiedzy z innych obszarów: performance marketingu, afiliacji oraz marketing automation.
STRATEGIA MEDIOWA
PERFORMANCE MARKETING
REKOMENDACJE TREŚCI
MARKETING AUTOMATION
NARZĘDZIA
STRATEGIA
KANAŁY
DZIĘKI WIEDZY
Pracujemy w grupie, która łączy pod jednym dachem s specjalistów różnych dziedzin marketingu. Dzięki współpracy z nami masz bezpośredni dostęp do tej wiedzy.
60
specjalistów
SKUTECZNIEJ.
DZIĘKI NIEZALEŻNOŚCI
Nie krępują nas struktury, biurokracja
ani procedury „z centrali”. Cenimy sobie naszą niezależność, która pozwala nam działać sprawnie. Pracujemy dla siebie,
więc staramy się bardziej.
100%
polskiego kapitału
DZIĘKI DOŚWIADCZENIU
Działamy na rynku od wielu lat. Nasz zespół składa się z ekspertów, którzy swoje doświadczenie zdobywali pracując w sieciowych domach mediowych oraz dla największych reklamodawców w Polsce.
21
lat na rynku
Tworzymy strategie szyte na miarę, skoncentrowane na skuteczności dopasowanej do celu klienta. Dobieramy najbardziej efektywne rozwiązania zależne od etapu lejka sprzedażowego:
ŚWIADOMOŚĆ
ZAINTERESOWANIE
ROZWAŻANIE
ZAKUP
display e-mail marketing
afiliacja Real Time Bidding
Meta Ads retargeting mobile
reklama kontekstowa SEM&SEO
content blog influencerzy video &VOD
outdoor telewizja indoor radio
prasa ambient reklama w komunikacji
SKUTECZNIEJ.
W WIELU OBSZARACH
Nasi Klienci są zadowoleni ze współpracy z nami! Potwierdzają to coroczne badania prowadzone wspólnie przez „Media Marketing Polska” i Kantar. W 2023 r. zajęliśmy I miejsce w 3 kategoriach, a w 2024 już w 4:
zadowolenie z realizacji celów biznesowych kampanii
oferta konkurencyjna względem agencji reklamowych
wysoka jakość usług w planowaniu telewizji
wysoka jakość w planowaniu mediów offline (radia, OOH, prasy)